PT. PHR (Pertamina) Oil and Gas

SINTRA and PT. Serba Dinamik Indonesia, a Malaysian giant and global EPCC consultant with locations throughout Asia and the Middle East, has partnered together to repair and refurbish existing transformers for PT PHR (Pertamina).

This eco-friendly and cost-effective strategy targets broken transformers that can be refurbished and reconditioned in order to re-use and re-extend a transformers life span thus reducing its hazardous waste disposal. SINTRA is honored to be able to play a role in helping to reduce waste in Indonesia!

PT. Sintra Sinarindo Elektrikdan PT. Serba Dinamik Indonesia, raksasa Malaysia dan konsultan EPCC global dengan lokasi di seluruh Asia dan Timur Tengah, telah bermitra bersama untuk memperbaiki dan membarui trafo yang ada di PT. PHR (Pertamina).

Strategi ramah lingkungan dan hemat biaya ini menargetkan trafo rusak yang dapat diperbarui dan direkondisi untuk digunakan kembali dan memperpanjang masa pakai trafo sehingga mengurangi pembuangan limbah berbahaya, sehingga PT. Sintra Sinarindo Elektrik merasa terhormat bisa berperan dalam membantu pengurangan sampah di Indonesia dengan menjadi salah satu mitra  PT. PHR (Pertamina).